Afscheid van Karin Hoekstra als wethouder

(foto’s: Jan de Buck)
Woensdag 20 mei nam Hillegom afscheid van wethouder Karin Hoekstra tijdens een bijeenkomst in de Kulturele Raad. Door de nieuwe coalitiesamenstelling kreeg het CDA geen wethouderszetel, maar Hoekstra blijft actief als gemeenteraadslid. Tijdens de bijeenkomst waren collega-bestuurders, vertegenwoordigers van samenwerkende gemeenten en oud-burgemeester Van Erk aanwezig. Karin werd geprezen voor haar inzet gedurende twee termijnen als wethouder. Burgemeester Ter Hark eerde haar met de Hillegomse Lelie, een onderscheiding voor bijzondere inzet voor de gemeenschap. In haar dankwoord sprak Karin haar waardering uit voor de samenwerking en sloot zij af met haar motto: “Laten we samen Hillegom nog een beetje mooier maken.”
Fotograaf Jan de Buck was er bij en maakte deze fotoreportage
Lees ook:
Nieuws
Team Z.O.T. klaar voor Carbagerun
Gemeenteberichten
Afsluitingen A44 tussen 19 juni en 4 juli
Nieuws
Integrale controle in Hillegom legt illegale handel bloot
Nieuws
