Buurtbewoners komen samen tijdens burendag
Hillegom – Zaterdag 26 september hielden buurtbewoners van de Stationsweg, Zanderijhof, Hofduijnlaan en Klaproos in Hillegom een burendag. Een van de buurtbewoners, Dick van Egmond, deed verslag van de burendag:
“Bewolkt, regen en koud was de voorspelling! Maar wat bleek: Heerlijk weer!!! De vlag uit en bij elkaar op bezoek. De leden van de Vereniging Stationsweg/Zanderijhof/Hofduynlaan/Klaproos (buurtvereniging in wording) hadden er zin in. De lange weg in drieën gedeeld, zodat iedereen bij elkaar op bezoek kan. Onder het genot van koffie, thee of frisdrank en iets lekkers erbij werd er heel wat afgekletst. Bewoners tussen 1 en 90 jaar maakten kennis met elkaar en elkaars interesses, hobby’s en verhalen. Foto’s, voorwerpen, kijkplaten (“Wie wonen hier?”), prijsvragen of een potje sjoelen. Er was genoeg variatie. Een mooi begin voor een Vereniging die de Stationsweg en zijwegen op de kaart wil zetten. Op 10 oktober is de officiële aftrap en wordt de naam van de Vereniging bekend gemaakt.”
Lees ook:
Nieuws
Shirt voor Hillegomse deelnemers aan Vierdaagse Nijmegen
Nieuws
Binnenkort plek voor nieuwbouw basisschool De Giraf
Gemeenteberichten
Begin juni start de gemeente met maaien van bermen
Nieuws
